"Wij zijn er klaar voor!

Naat het verkiezingsprogramma zijn er aandachtspunten voor de kernen: Bussum, Naarden, Muiden en Muiderberg benoemd. Speerpunten gedefinieerd en is de StemWijzer gevuld.
Ontdek dat het programma en de diverse punten waardevol voor jou zijn. Geef jouw stem, die belangrijk is om in de raad de standpunten van ChristenUnie Gooise Meren aandacht te kunnen geven.

En jij! ... Je bent waardevol!

Jouw stem die belangrijk is om in de raad de standpunten van ChristenUnie Gooise Meren aandacht te kunnen geven. Voor ons is iedere inwoner van Gooise Meren nog belangrijker dan iedere stem die we krijgen. Maar zonder jouw stem blijft het stil in de gemeenteraad. 21 maart mag jij als inwoner van Bussum, Naarden, Muiden of Muiderberg naar de stembus om je stem aan ons te geven.

Lees het verkiezingsprogramma

Download hiernaast het verkiezingsprogramma om te lezen wat de standpunten van CristenUnie Gooise Meren zijn en ontdek dat het jou standpunten zijn. Mocht je het antwoord op jou vraag qua standpunt niet kunnen vinden stuur dan een e-mail naar info@gooisemeren.christenunie.nl